TIP #11 – Příklad jak má vypadat užitečný obsah pro uživatele

Chcete zapojit do své marketingové strategie i obsahový marketing, ale neumíte si představit, jak by takový užitečný a hodnotný obsah pro uživatele mohl vypadat? + Nejste si jistí, zda to bude mít vůbec nějaký užitek?Nechte se inspirovat: Firma DERAMAX sepsala unifikovaný článek/návod na výběr a instalaci GSM alarmu – https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-zČlánek je dokonalým příkladem toho, jak má vypadat užitečný obsah, který ocení nejen uživatelé, ale také vyhledávače (práce s klíčovými slovy, nadpisy, strukturalizací, obrázky apod.)Schválně si do google zkuste zadat klíčová slova jako:

  • GSM alarm výběr
  • výběr GSM alarmu
  • instalace GSM alarmu
  • GSM alarm

Na všechny tyto dotazy + na mnohé další (které mají dohromady už poměrně velice zajímavou měsíční hledanost) vyjíždí podstránka https://www.deramax.cz/gsm-alarm-vyber-a-instalace-od-a-do-z jako první. 🙂

Co z toho plyne?

Stačí jeden velmi povedený, z hlediska SEO dobře strukturalizovaný a obsahově zajímavý/užitečný článek, který řeší otázky a problémy spousty uživatelů, a vyhledávače Vás budu milovat. 

Není to tak těžké, že? 🙂

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *