Ideální forma komunikace v průběhu spolupráce

Klienti se mě (při začátcích vzájemné spolupráce) často ptají, jak a kdy se mnou ideálně (po čas zakázky) komunikovat – zkrátka kdy jsem k zastižení a jakou formu komunikace preferuji (emaily/volání apod.). Proto jsem se rozhodl sepsat tento kraťoučký článek. 

Hned na úvod bych rád uvedl, že jsem jako freelancer velkým vyznavačem „hluboké práce“ tzn. pokud se do práce skutečně ponořím (abych mohl odvádět 100 % výkony a byl 100 % produktivní) předávám dané činnosti maximální soustřední. V tomto „stavu“ jsem nerad jakkoli vyrušován. Na druhou stranu na svižné a konstruktivní komunikaci si zakládám a bez ní by to zkrátka nešlo.

Proto na emaily odpovídám zpravidla ještě tentýž den (většinou do pár hodin). Právě emailing je mnou preferovaný způsob komunikace, důvod je jednoduchý – co je černé na bílém, k tomu se lze vždy v budoucnu vracet. Nicméně spousty dotazů a náležitostí je rychlejší a efektivnější řešit po telefonu. Pokud Vám telefon nebudu brát, tak jsem buďto na jednání anebo jsem ponořen do výše zmíněné hluboké práce. V obou případech Vám VŽDY zavolám zpětně, hned jak to bude možné! Pokud je to vyloženě urgentní věc, stačí napsat SMS a volám zpět prakticky okamžitě.

Komunikaci skrze sociální sítě (Facebook apod.) nepreferuji, jednak na Facebooku netrávím moc času a pro ryze pracovní účely mi zdejší chat nepřijde moc vhodný ani praktický.

Pokud se Vám článek líbil sdílejte

1 komentářů “Ideální forma komunikace v průběhu spolupráce”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *