ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.
Kontaktní informace
bronek@bronislavmarketing.cz
+420 728 580 073
Co pro Vás mohu udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Jak jste se o mě dozvěděli?

Služby
Co byste rádi?
Zvýšit přirozenou návštěvnost z vyhledávání
Více
Zlepšit konverzní poměr
Více
Lépe vyhodnocovat chování návštěvníků
Více
Analyzovat stávající web
Více
Lépe porozumět zákazníkům
Více

SEO

Bez SEO aktivit se v dnešní době neobejde žádný majitel internetové prezentace, který to se svým podnikáním myslí vážně. Moje sofistikované SEO procesy prokazatelně zlepšují návštěvnost a obchodní výsledky Vašich internetových stránek již více než 9 let.

Chci zvýšit obchodní výkonChci se dozvědět o SEO více

Co si lze pod pojmem „SEO“ vůbec představit?

Na internetu lze dohledat mnoho teorií/definic, které se snaží toto „magické“ slovo nějak vhodně konkretizovat, a jejichž interpretace si v mnoha případech dokonce značně protiřečí. Můžete se setkat například s teorií, která tvrdí, že je SEO pouze optimalizace pro vyhledávače, to je ale jeden velký mýtus.

Profesionálně realizované SEO je dnes komplexní sadou aktivit. SEO nelze vnímat (jak je obvykle vykládáno) jako činnost striktně pro dosažení dobrého umístění ve vyhledávači. Strategická pozice na určité klíčové slovo, a s tím spojená návštěvnost, je velice důležitá. Velký význam má však také připravený web nebo eshop z pohledu návštěvníka. Na strategickou pozici i UX problematiku je potřeba klást dostatečný důraz za účelem maximalizace obchodního výkonu.

Již dávno je pryč doba, kdy stačilo webovou stránku registrovat do stovek katalogů, a rázem se začala zobrazovat na prvních místech vyhledávání. Jak plyne čas a IT se neustále vyvíjí, tak i vyhledávače kontinuálně pracují na svém „robotickém IQ“ a neustále se aktualizují/zdokonalují s cílem nabídnout uživatelům ve výsledcích vyhledávání co možná nejrelevantnější výsledky. To se podepisuje i na samotných faktorech, podle nichž vyhledávače webové stránky (aktuálně) hodnotí = aby se Váš web v přirozeném vyhledávání zobrazoval na předních pozicích a tím přiváděl velké množství relevantních návštěvníků, je zapotřebí kombinace více aktivit a procesů.

Vyhledávače se neustále zdokonalují

Jak jsem již zmínil výše, vyhledávače se neustále aktualizují a zdokonalují (viz nový algoritmus na seznam.cz – Jalapeňo, a na google.com – Penguin) tak, aby uživatelům nabízely ve výsledcích vyhledávání co nejrelevantnější výsledky. To, co na vyhledávače fungovalo před pěti lety, už dnes zdaleka neplatí. K tomu, aby se Vaše webová stránka zobrazovala v přirozených výsledcích vyhledávání na předních pozicích (a tím přiváděla co nejvíce relevantní návštěvnosti), je zapotřebí vykonat spousty aktivit a skloubit celou řady „SEO“ technik, mezi které patří například:

důkladná analýza klíčových slov + návrh informační architektury (struktury webu)

technické SEO – responzivita, rychlost načítání, HTTPS atp.

zkvalitňování webového obsahu – ON PAGE, content marketing

získávání a tvorba kvalitativních a relevantních zpětných odkazů – OFF PAGE

vizuální optimalizace webu – UX

Potřebuji SEO

Jaký je můj ověřený SEO postup?

  • Hned poté, co mě kontaktujete, vypracuji analýzu vašich webových stránek (technický stav, stav ON PAGE, odkazový profil, struktura, obsah, analytika, konkurence atd.).
  • Po vypracování analýzy Vás kontaktuji a probereme možnosti propagace/marketingu a zkonfrontujeme je s vaší představou = stanovení reálných milníků a cílů.
  • Na základě konzultace a určení cílů navrhnu již konkrétní marketingovou strategii a samotné postupy k dosažení vytyčených cílů.
  • Při návrhu a samotné realizaci záleží hodně na vašich finančních možnostech a zdrojích. Strategie a postupy jsou odlišné pro malou společnost s menšími rozpočty a pro velké společnosti s „masivními“ budgety na reklamu. Je zkrátka důležité si uvědomit, že zisku vždy předchází investice času nebo peněz.
  • Postupuji vždy maximálně efektivně, abych ušetřil co nejvíce zdrojů (např. nedělám zbytečně opakované analýzy, spoustu zbytečné „omáčky“ okolo atd.) a realizoval tak pouze konkrétní kroky, které vám přinesou REÁLNÉ výsledky.

Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci SEO?

  • Ing. Jana Malá
    Marketingová ředitelka PARFUMY a KOZMETIKA, s.r.o.

    "Výborná dlouhodobá spolupráce s panem Markowiczem, která byla a je plná inovativních nápadů a skvěle aplikovaných marketingových technik (v rámci SEO, PPC, Obsahového marketingu a UX)."

  • Ruslan Skopal
    Marketingový ředitel - DaniDarx, s.r.o.

    "Řekne a udělá. Toho si v této branži nesmírně cením a vážím. Skvělá dlouhodobá spolupráce plná výsledků (zlepšení návštěvnosti v přirozeném vyhledávání, zlepšení pozic apod.)"

  • Petr Havelka
    marketingový ředitel SCHMACHTL CZ, spol. s.r.o.

    "Obor led svítidel je velice konkurenční i v rámci internetu. Dlouho jsme nemohli najít spolehlivého a hlavně výkonného partnera pro SEO práce. Pod SEO správou pozice našeho webu dosáhly strategických pozic a také se výrazně zvýšila návštěvnost stránek. Děkujeme za naprosto precizní a profesionální přístup."

  • Fanda Holada
    CEO v Motofanda.cz

    "Letitá spolupráce nesoucí ovoce v podobě lepších pozic a nové (konverznější) návštěvnosti na náš e-shop. Doporučuji Broňka na online marketing najmout (zejména pak na SEO) pokud to myslíte se svým byznysem vážně. Dříve sem dělal vše sám jako „brouk pytlík “ a místo soustředění se na firmu a důležité věci sem po nocích dělal marketing a to ještě tak, že výsledky byly stále v nedohlednu. Takže určitě tyto činnosti doporučuji přenechat odborníkům jako je Broněk."

  • Michal Aniol
    CEO Eandilek.cz

    "Potřeboval sem pomoci se svým e-shopem, který již nějaký ten měsíc stagnoval jak v návštěvnosti tak konverzích a musím uznat, že po roční spolupráci sem s prací Broňka maximálně spokojen a výsledky se dostavily i nad rámec mého očekávání."

  • Petr Kebhart
    zástupce ředitele a marketingový ředitel, Evertile

    "Naprostá spokojenost s komplexním řešením webu a kalkulátoru. Cit pro grafické návrhy a následnou realizaci dynamiky webu včetně optimalizace. Naprosto profesionální přístup."

  • Lukáš Zeman
    CEO Founder

    "Spolupráce s panem Markowiczem trvající již přes 2 roky přinesla mým portálům se zaměřením na investiční zlato skvělé výsledky v podobě zlepšení pozic vy vyhledávačích = větší návštěvnosti + vylepšení konverzního poměru. Vřele mohu služby pana Markowicze doporučit každému, kdo chce reálné výsledky v oblasti „online“ za slušné ceny."

  • Ing. Natálie Markovská
    Copywriterka se specializací na sociální média

    "S Broňkem jsem se shodou okolností setkali již na několika na sobě nezávislých projektech. Vždy v nich figuroval jako SEO specialista. Postupem času se z náhodných pracovních setkání stala pravidelná spolupráce. Na jeho práci oceňuji zejména vysokou kvalitu zpracovaných SEO podkladů. Jsou vypracovány skutečně do posledního detailu. S Broňkem je navíc radost spolupracovat i po lidské stránce. Broňka bych proto doporučila každé firmě, která hledá SEO specialistu."

  • ""

  • Jakub Shrbený
    CEO Gomtrade s.r.o.

    "S Broňou spolupracuji již léta na mnoha projektech a takto flexibilního, ochotného a šikovného markeťáka mi může každý závidět :)"

  • Lucie Šestávková
    internetová marketérka, tvůrce webů, copywriterka, lektorka

    "S Bróňou spolupracujeme na řadě projektů a jsem tomu skutečně moc ráda. V oblasti SEO optimalizace má dobré výsledky, klienti si také chválí jeho skvělý přístup. Je jedinečný teamový hráč, mohu jen doporučit :-)"

  • Lukáš Godula
    CEO Justoutlet s.r.o.

    "Spolupráci s panem Markowiczem hodnotím příkladně – nechybělo jí nic, co bylo třeba: od výsledků, přes skvělou komunikaci až po nadmíru lidskosti a 100% péče."

  • Jiří Stufek
    CEO

    "Kompletní SEO práce a analýza na našem portálu nejenže naplnila naše očekávání, ale v mnoha ohledech ho mnohonásobně předčila, vřele doporučujeme!"

  • Lukáš Bilík
    CEO of Oblekamefrajery.cz

    "S Broňkem se spolupracuje opravdu výborně, pomohl mi "nakopnout" můj nový e-shop do pohádkových čísel a podílel se na jeho rozvoji v celém spektru všech marketingových kanálů a s tím spjatých aktivit. Pohotové reakce, profesionální přístup, inovativní nápady - to je jen malý výčet toho co mi spolupráce s Broňkem přinesla."

  • Jakub Fojtík
    CEO Hitandrun

    "Dlouhodobá spolupráce na vysoké úrovni, výborně odvedená práce ze strany pana Markowicze. Všem můžu jen doporučit!"

  • Jan Filip
    Jednatel ve společnosti Fan-store company s.r.o.

    "SEO profík na šest? Ano Bronislav! Využívám jeho služby několik let a jsem spokojen s jeho profesionalitou."

Úzká souvislost SEO s dalšími obory marketingu

Je potřeba si uvědomit, že SEO není individuální disciplína, a pojí se k ní celá řada dalších aktivit a marketingových kanálů. Se SEO samotným tedy velmi úzce souvisí i další obory (kanály marketingu), jako je například obsahový/content marketing a UX (uživatelská přístupnost).

Cílem SEO tak není pouhé zaměření se na pozice v přirozených výsledcích vyhledávání, které jsou pouze prostředkem k dosažení zvýšení návštěvnosti. Cílem je návštěvnost proměnit i v reálný výkon – tedy v konverze (s čímž pomohou i výše zmíněné aktivity jako UX, content marketing atp., kterým se též věnuji).

Nevnímám tedy SEO pouze jako „optimalizaci pro vyhledávače“ (jak by vyplývalo z anglického „Search Engine Optimization“) a honbu za pozicemi. SEO vnímám především jako soustavu opatření, která pomohou přivést na Vaše webové stránky nebo e-shop více relevantních návštěvníků, a následně zvýší celkový obchodní výkon a zisk. Abyste lépe pochopili samotné SEO a jeho součásti, prohlédněte si graf níže, který „prozrazuje“, jaké faktory mají největší vliv na „přední místa ve vyhledávačích“.seo-vysvetleni

5 důvodů, proč se v SEO obrátit právě na mě

Věnuji se SEO v celém spektru problematiky.
Tedy nejen pouze v oblasti získávání zpětných odkazů a úpravě ON PAGE faktorů, ale také v oblasti souvisejících oborů jako je obsahový marketing/UX atp.
Nesnažím se pouze přivést návštěvníky na stránky.
Ale proměnit jejich návštěvy i v reálný obchodní výkon = konverze = ZISKY.
V oblasti SEO jsem realizoval již více než 850 projektů.
A to k velké spokojenosti klientů.
Na velikosti firmy mi nezáleží.
Rád se věnuji každému projektu. Mám zkušenost a pracuji pro korporátní klientelu, pro středně velké společnosti i pro jedince. Navrhnu optimální řešení na míru. Jestli máte chvilku, navštivte mé reference.
Nehledám zkratky, protože žádné neexistují.
Setkal jsem se s mnoha lidmi, kteří chtěli jít zkratkou, chtěli mít všechno hned a nechali se nalákat na sliby úspěchu v řádech týdnů. Tvorba hodnotného obsahu a kvalitního odkazového profilu je z podstaty SEO dlouhodobější záležitost. Až se za čas ohlédnete, budete se smát konkurenci, která bude stále na stejném místě hledat zkratky, aby pokaždé narazila na slepou uličku.

Hlavní činnosti v rámci SEO

  • Stanovení cílů
  • Analýza konkurence
  • Analýza klíčových slov a návrh zlepšení struktury webu
  • Vypracování technického SEO auditu stránek
  • Vypracování ON PAGE
  • OFF PAGE – kvalitativní tvorba zpětných odkazů
  • Průběžné zlepšování a rozšiřování obsahu – obsahový marketing
  • Pravidelný reporting výsledků
  • Průběžná práce na uživatelském prožitku ze stránek (rozložení, přístupnost atp. – UX)

Cena za SEO

Váš náklad na SEO primárně určuje konkurence ve Vašem oboru a rozsah prací potřebných k dosažení požadovaných cílů. Vždy navrhuji optimální řešení s ohledem na Vaše požadavky i Váš rozpočet. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.

Vybrané SEO reference