ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.
Kontaktní informace
bronek@bronislavmarketing.cz
+420 728 580 073
Co pro Vás mohu udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Jak jste se o mě dozvěděli?

Služby
Co byste rádi?
Zvýšit přirozenou návštěvnost z vyhledávání
Více
Zlepšit konverzní poměr
Více
Lépe vyhodnocovat chování návštěvníků
Více
Analyzovat stávající web
Více
Lépe porozumět zákazníkům
Více

Webová analytika

Webová analytika umožňuje sledovat chování návštěvníků na webu, měřit ho a vyhodnocovat. Digitální analytika navíc analyzuje i mobily, e-maily, IP TV atd. Pomáhá vám v rozhodování o přerozdělování investic mezi různými zdroji. Jak analytiku správně využívat a podpořit zisk?

Chci analyzovat chování návštěvníkůChci vědět více

Co si pod pojmem „webová analytika“ vůbec představit?

Webová analytika (někdy též označována jako analýza webu, analýza návštěvnosti) odhaluje, co se na webové stránce aktuálně děje, a zároveň pomáhá zjistit, které úpravy webu nebo jeho částí usnadní návštěvníkům stránek orientaci na webu, zjednoduší jim cestu k nákupu, či přinutí nakupujícího utratit více. Díky webové analytice lépe porozumíte svým návštěvníkům/zákazníkům a dokážete jim nabídnout přesně to, co potřebují.

Snižujte náklady a zvyšujte výnosy pomocí webové analytiky

Proč uživatelé nenakupují?

Více než polovina návštěvníků Vašeho webu jej opouští po zhlédnutí první stránky. A ta zbylá část návštěvníků u Vás nenakoupí, pokud je k tomu nepřesvědčíte. Díky specializovaným softwarům pro webovou analytiku (jako je například Google Analytics, Hotjar apod.) sleduji spotřebitele, kteří jsou vystaveni Vaší reklamní kampani, a zároveň uživatele na Vašem webu. Na základě toho pak upravuji Vaši reklamní kampaň a Váš web takovým způsobem, abychom Vám snižovali náklady a zvyšovali výnosy.

Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci webové analytiky?

  • Jakub Shrbený
    CEO Gomtrade s.r.o.

    "S Broňou spolupracuji již léta na mnoha projektech a takto flexibilního, ochotného a šikovného markeťáka mi může každý závidět :)"

  • Jan Urban
    Marketingový ředitel

    "Perfektní spolupráce na tvorbě firemních webovek a následného marketingu."

  • Jakub Fojtík
    CEO Hitandrun

    "Dlouhodobá spolupráce na vysoké úrovni, výborně odvedená práce ze strany pana Markowicze. Všem můžu jen doporučit!"

  • ""

  • Jan Houžvička
    CEO of Eurowin s.r.o.

    "Bylo mi potěšením pracovat s Bronislavem na různých webových projektech. Oceňuji jeho velmi dobrou informovanost o aktuálních trendech online marketingu a jeho schopnosti tyto informace převést do samotné praxe. Je to jeden z největších profesionálů, s kterým jsem kdy pracoval a mohu ho bez výhrad doporučit na marketing a zejména na PPC a SEO pro jakýkoli projekt."

  • Lucie Šestávková
    internetová marketérka, tvůrce webů, copywriterka, lektorka

    "S Bróňou spolupracujeme na řadě projektů a jsem tomu skutečně moc ráda. V oblasti SEO optimalizace má dobré výsledky, klienti si také chválí jeho skvělý přístup. Je jedinečný teamový hráč, mohu jen doporučit :-)"

  • Lukáš Godula
    CEO Justoutlet s.r.o.

    "Spolupráci s panem Markowiczem hodnotím příkladně – nechybělo jí nic, co bylo třeba: od výsledků, přes skvělou komunikaci až po nadmíru lidskosti a 100% péče."

  • Jiří Stufek
    CEO

    "Kompletní SEO práce a analýza na našem portálu nejenže naplnila naše očekávání, ale v mnoha ohledech ho mnohonásobně předčila, vřele doporučujeme!"

  • Marek Doubrava
    Redaktor / Maketing

    "Byla čest spolupracovat s člověkem na správném místě. Jeho profesionální přístup a kvalitně provedená práce zůstane (jak by řekli fanoušci fotbalových klubů) doslova navždy v našich srdcích."

  • Michal Svatoň
    kreativní logotvůrce

    "Jsem velmi spokojen s profesionálním přístupem a kvalitou nabízených služeb. Neuvěřitelnou ochotou vše jasně vysvětlit a doložit efektivitu odvedené práce. Profesionální přístup, seriozní vystupování. Doporučuji a určitě Vašich služeb využiji i v budoucnu :)"

  • Jana Schoberova
    Majitelka tantramasaze-olomouc.cz

    "Ráda bych poděkovala panu Markowiczovi za skvěle odvedenou práci (i trpělivost s vysvětlováním všech otázek kolem), podařilo se mu dostat můj web na první pozice mnohem rychleji, než jsem předpokládala, a za velice solidní peníze. Doporučuji."

Webová analytika Vám usnadňuje a umožňuje především čtyři věci:

Měřit
Jak reagují uživatelé na Vaší reklamní kampaň.
Vyhodnocovat
Celkové chování a úspěšnost kampaně
Pochopit chování
Návštěvníků na vašem webu (kam klikají, kde odcházejí, kde se "ztrácejí") atp.
Testovat (A/B testování)
Nový obsah, nové funkce / rozhraní.

Cena za webovou analytiku

Cena za webovou analytiku záleží vždy na konkurenci v oboru, rozsahu práce a cílech. Vždy se snažím přizpůsobit možnostem klienta, aby byl rozpočet co nejpřijatelnější. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.

Vybrané reference z webové analytiky