ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.
Kontaktní informace
bronek@bronislavmarketing.cz
+420 728 580 073
Co pro Vás mohu udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Jak jste se o mě dozvěděli?

Služby
Co byste rádi?
Zvýšit přirozenou návštěvnost z vyhledávání
Více
Zlepšit konverzní poměr
Více
Lépe vyhodnocovat chování návštěvníků
Více
Analyzovat stávající web
Více
Lépe porozumět zákazníkům
Více

Analýzy

Potřebujete udělat analýzu klíčových slov včetně návrhu informační architektury (struktury) stránek? Nebo chcete udělat SEO audit/UX analýzu pro polapení stávajících chyb na stránce a zlepšení výkonu? To vše a mnohem více nabízím v rámci analýz. RÁD VÁM POMŮŽU VYHODNOTIT STAV VAŠICH STRÁNEK A POROVNAT HO SE STAVEM KONKURENCE.

Potřebuji analýzuChci vědět více

Analýza jako základní kámen online marketingu

Podklady a materiály získané z analýzy jsou základním kamenem, se kterým se následně pracuje ve všech odvětvích online marketingu. Ať už se jedná o SEO audit, komplexní SEO analýzu, analýzu klíčových slov nebo analýzu konkurence, zkrátka není radno důležitost analýz podceňovat.

Na druhou stranu ale nejsem zastáncem zbytečně dlouhých a opakovaných analýz (které jsou plné zbytečné „omáčky“ a obecných informací) a akorát zatěžují klientovu peněženku – vždy preferuji jasné, úderné a srozumitelné analýzy se striktními a užitečnými výstupy, které následně uvádím v praxi.

Pro koho jsou analýzy určené

Dá se říci, že pro každého majitele či provozovatele internetového obchodu/webových stránek a vlastně pro každého, kdo má nebo chce mít příjmy z internetu.

Kolik analýza stojí

Cena analýzy se vždy liší dle druhu analýzy, rozsahu a náročnosti. Jinou cenovku bude mít analýza klíčových slov pro e-shop s desítkami produktů oproti multijazyčnému e-shopu, který skýtá vyšší desítky až stovky tisíc produktů. K ceně se vždy snažím přistupovat maximálně individuálně vzhledem k možnostem a potřebám klienta. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.

 Co v rámci analýz nabízím:

Analýzu klíčových slov
Analýzu klíčových slov lze chápat jako prioritní a stěžejní krok pokud chcete řešit optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Hlavním cílem analýzy klíčových slov (AKW) je především poznání Vašich potencionálních zákazníků (poznání toho jak Vaše produkty/služby hledají - skrze jaké výrazy a slovní spojení). AKW Vám dá ucelený přehled o tom, jaké typy klíčových slov je vhodné zakomponovat do celkové marketingové strategie a na jaké cílit ON PAGE/OFF PAGE (zpětné odkazy apod.)
Návrh informační architektury
Úzce souvisí s analýzou klíčových slov - díky AKW zjistím, jak uživatelé Vaší službu/Váš produkt hledají a pomocí návrhu informační architektury k tomu vytvořím uzpůsobenou a přehlednou strukturu stránek.
SEO audit (technická SEO analýza)
Zhodnocení dosavadních SEO aktivit a analýza celkového (současného) stavu stránek z pohledu SEO - SEO audit Vám dá kompletní přehled o tom, zda nemáte na stránce nějaké nedostatky či překážky, které brání robotům k jejich práci (indexace, hodnocení stránek atd.) SEO audit hodnotí všechny technické aspekty SEO, jako jsou například duplicity, špatná indexace, struktura URL, responzivita, rychlost načítání, síťová mapa, alt popisy, nadpisy, titulky, meta popisy a mnohé další parametry, které vyhledávače řeší a rozhodují o celkovém hodnocení Vašich WWW stránek.
Audit odkazového profilu
V auditu odkazového profilu se zaměřuji striktně a pouze na zhodnocení offpage faktorů Vašich stránek. Skrze nástroje jako MajesticSEO, Ahrefs (a další) hodnotím přínos zpětných odkazů, které na Vás odkazují - zaměřuji se na jejich počet, kvalitu, relevanci a celkovou hodnotu kterou stránce přinášejí.
Analýzu konkurence
Komplexní analýza Vaší konkurence včetně zhodnocení SEO aktivit, které konkurence uplatňuje. Kde Vám Vaše konkurence utíká a kde je potřeba přidat? Společně najdeme jak slabá, tak silná místa Vaší konkurence, které nám dopomohou k jejímu poražení.
UX analýzu
Zhodnocení stránek z pohledu uživatelské přístupnosti/přívětivosti - UX. Vede Váš web uživatele správnou cestou až k objednávce a nebo mu zbytečně hází "klacky" pod nohy? Najdou skutečně všichni návštěvníci na Vaší stránce přesně to, co hledají a nebo většina z nich odejde zmatena a neuspokojena? UX analýza Vám dá odpověď a navrhne možnou nápravu.
Analýzu odvedené práce
Najmuli jste si na marketing agenturu/freelancera a nejste si jisti kvalitou jejich/jeho odvedené práce? Neváhejte mě kontaktovat, rád nezaujatě zhodnotím odvedenou práci.

Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci analýz?

  • Ruslan Skopal
    Marketingový ředitel - DaniDarx, s.r.o.

    "Řekne a udělá. Toho si v této branži nesmírně cením a vážím. Skvělá dlouhodobá spolupráce plná výsledků (zlepšení návštěvnosti v přirozeném vyhledávání, zlepšení pozic apod.)"

  • Jiří Stufek
    CEO

    "Kompletní SEO práce a analýza na našem portálu nejenže naplnila naše očekávání, ale v mnoha ohledech ho mnohonásobně předčila, vřele doporučujeme!"

  • Jan Rossi
    CEO of Levné-garnýže s.r.o.

    "Pan Markowicz se dlouhodobě podílel na komplexním online marketingu třech firemních projektů a rozjezdu dvou B2B obchodů - zejména tedy v oblasti analýz, webové analytiky, UX a SEO - mohu konstatovat maximální spokojenost s prací - více takových!"

  • Jan Houžvička
    CEO of Eurowin s.r.o.

    "Bylo mi potěšením pracovat s Bronislavem na různých webových projektech. Oceňuji jeho velmi dobrou informovanost o aktuálních trendech online marketingu a jeho schopnosti tyto informace převést do samotné praxe. Je to jeden z největších profesionálů, s kterým jsem kdy pracoval a mohu ho bez výhrad doporučit na marketing a zejména na PPC a SEO pro jakýkoli projekt."

  • Jan Urban
    Marketingový ředitel

    "Perfektní spolupráce na tvorbě firemních webovek a následného marketingu."

  • Petr Kebhart
    zástupce ředitele a marketingový ředitel, Evertile

    "Naprostá spokojenost s komplexním řešením webu a kalkulátoru. Cit pro grafické návrhy a následnou realizaci dynamiky webu včetně optimalizace. Naprosto profesionální přístup."

  • Petr Havelka
    marketingový ředitel SCHMACHTL CZ, spol. s.r.o.

    "Obor led svítidel je velice konkurenční i v rámci internetu. Dlouho jsme nemohli najít spolehlivého a hlavně výkonného partnera pro SEO práce. Pod SEO správou pozice našeho webu dosáhly strategických pozic a také se výrazně zvýšila návštěvnost stránek. Děkujeme za naprosto precizní a profesionální přístup."

  • Jakub Shrbený
    CEO Gomtrade s.r.o.

    "S Broňou spolupracuji již léta na mnoha projektech a takto flexibilního, ochotného a šikovného markeťáka mi může každý závidět :)"

  • ""

  • Vojtěch Lacek
    CEO Kkravaty s.r.o.

    "Dlouhodobá spolupráce na dvou 2 e-shopech, kterou mohu hodnotit velice kladně, a to jak v mezi samotných dopadů a výsledků, tak v mezi profesionality a komunikace."

Vybrané reference z analýz