ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.

    Kontaktní informace
    bronek@bronislavmarketing.cz
    +420 728 580 073
    Co pro Vás mohu udělat?

    Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

      Jak jste se o mě dozvěděli?

      Espressoservis.cz [SEO, Případová studie]

      Návštěvnost se v průběhu spolupráce "zšestinásobila"

      Případová studie pojednávající o vývoji návštěvnosti webové stránky www.espressoservis.cz, u které jsem se staral čistě o SEO. V případové studii mapuji dosažené výsledky a vynaložené investice.

      Zapojené kanály
      • SEO (ON PAGE, OFF PAGE)
      Výsledky
      • Šestinásobně větší návštěvnost z přirozeného vyhledávání

      www.espressoservis.cz

      Případová studie

      Vysvětlení: případové studie se snažím vždy vést co nejvíc srozumitelně (tedy konkrétně a jasně). Nepouštím se do technických detailů, ale snažím se stručně a prakticky pomocí jasně daných faktů/důkazů poukázat na efekt práce mnou vynaložené.

      V níže uvedené studii se budu zaměřovat pouze na nárůst návštěvnosti  z organického (přirozeného) vyhledávání, který úzce ovlivnil nárůst pozic, díky mé vykonané SEO práci. Nemám v tomto případě svolení pracovat s dalšími daty (obraty, zisky apod.) ovšem i tato čísla jsou velice zajímavá.


      Rychlá fakta na úvod

      • www stránky: http://www.espressoservis.cz/
      • délka spolupráce: prozatím 7 měsíců (červen 2016 – prosinec 2016 a stále trvá),
      • počáteční stav stránek: relativně zaběhnutý web,
      • celková investice do mých služeb (čistě do SEO): 60 000 Kč,

      Úvod

      Pan Bouša se na mě obrátil s tím, že jeho webové stránky (zaměřující se na prodej kvalitní kávy a nabídku kvalitního kávového servisu) již nějakou dobu stagnují a chodí mu málo poptávek/objednávek. Placené systémy (PPC, zbožové srovnávače apod.) měl velice dobře pokryté. Kde naopak velmi „strádal“ bylo organické vyhledávání. To mu generovalo pouze 200-300 unikátních návštěv/měsíc. Přesto, se tento kanál jevil jako nejkonverznější. V práci samotné jsem se tedy zaměřil, čistě na nárůst organické návštěvností pomocí SEO.


      Marketingové kanály, kterým jsem se po dobu spolupráce věnoval:

      • SEO (AKW + návrh informační architektury a navazující ON PAGE + dlouhodobé OFF PAGE = budování odkazového profilu),

      Výsledky (SEO)

      E-shop začínal na 200-300 návštěvnících/měsíc. Za půl roku práce se mi podařilo, čistě v přirozeném vyhledávání (díky SEO) se dostat na traffic čítající kolem 1 550 unikátních návštěv/měsíc = tedy prakticky šestkrát více než bylo při vstupu.


      (Obr.1 – Vývoj návštěvnosti čistě z přirozeného vyhledávání) – obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE


      (Obr. 2 – Příklad vývoje pozic na Google/Seznam před a po práci) – obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE


      Celkové shrnutí mé práce

      Po trvání 7 měsíců investoval pan Bouša do mé veškeré SEO práce 60 000 Kč, což mu „zšestinásobilo“ jeho přísun návštěvníků z organického vyhledávání (obraty nesmím zveřejňovat, ale celková návratnost investice se pohybuje kolem 180%).

      Nástroje, které jsem zapojil do práce
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool