ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.
Kontaktní informace
bronek@bronislavmarketing.cz
+420 728 580 073
Co pro Vás mohu udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Jak jste se o mě dozvěděli?

Ekovovyroba.cz [SEO]

Vynaložená investice do marketingu se v průběhu čtyř měsíců vrátila sedminásobně.

Případová studie pojednávající o vývoji e-shopu www.ekovovyroba.cz, u kterého jsem se staral o SEO celkem čtyři měsíce (za tu dobu jsem z přirozeného vyhledávání vytěžil prakticky maximum). V případové studii mapuji dosažené výsledky a vynaložené investice.

Zapojené kanály
  • SEO
Výsledky
  • Návratnost investice: sedminásobná

www.ekovovyroba.cz

Případová studie

Vysvětlení: případové studie se snažím vždy vést co nejvíc srozumitelně (tedy konkrétně a jasně). Nepouštím se do technických detailů, ale snažím se stručně a prakticky pomocí jasně daných faktů/důkazů poukázat na efekt práce mnou vynaložené.


Rychlá fakta na úvod

  • www stránky: www.ekovovyroba.cz,
  • délka spolupráce: 4 měsíce (květen – září 2016),
  • počáteční stav stránek: zcela nový e-shop, začínalo se doslova od nuly,
  • celková investice do mých služeb: 30 500,-
  • měsíční návštěvnost čistě ze SEO za čtyři měsíce spolupráce: 1 650 uživatelů/měsíc (měřeno za září 2016).

Úvod

Pan Zítko se na mě obrátil s tím, že staví e-shop zaměřující se na prodej stavebního a zahradního nářadí a potřebuje sestavit marketingový plán (čistě v oblasti SEO).


Marketingové kanály, kterým jsem se po dobu spolupráce věnoval:

  • SEO (AKW + návrh informační architektury a navazující ON PAGE + dlouhodobé OFF PAGE = budování odkazového profilu),

Výsledky (SEO)

E-shop začínal zcela od nuly (nulová návštěvnost, 60+ pozice). Přesto se mi podařilo čistě v přirozeném vyhledávání (díky SEO) se za čtyři měsíce spolupráce dostat na traffic čítající kolem 1 650 návštěvnosti/měsíc (měřeno za září 2016).

Investice do SEO za čtyři měsíce spolupráce byla přesně 30 500 Kč


qq

(Obr.1 – Vývoj návštěvnosti čistě z přirozeného vyhledávání) – obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE


qq

(Obr. 2 – Příklad vývoje pozic na Google/Seznam) – obrázek v lepší kvalitě ke stažení ZDE


Celkové shrnutí mé práce

Investice do mé práce a do marketingových kanálů se i při započítání všech reklamací a vratek vrátila pěti až šestinásobně.

Lukáš Bilík
CEO of Oblekamefrajery.cz

"S Broňkem se spolupracuje opravdu výborně, pomohl mi "nakopnout" můj nový e-shop do pohádkových čísel a podílel se na jeho rozvoji v celém spektru všech marketingových kanálů a s tím spjatých aktivit. Pohotové reakce, profesionální přístup, inovativní nápady - to je jen malý výčet toho co mi spolupráce s Broňkem přinesla."

Nástroje, které jsem zapojil do práce
  • tool
  • tool
  • tool
  • tool
  • tool
  • tool