ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.

    Kontaktní informace
    bronek@bronislavmarketing.cz
    +420 728 580 073
    Co pro Vás mohu udělat?

    Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

      Jak jste se o mě dozvěděli?

      Ecotop.cz [SEO, Případová studie]

      Vynaložená investice do SEO se v průběhu spolupráce mnohonásobně vrátila

      Případová studie pojednává o vývoji webových stránek www.ecotop.cz, u kterých jsme se starali čistě o SEO. V případové studii mapuji dosažené výsledky a vynaložené investice.

      Zapojené kanály
      • SEO
      Výsledky
      • SEO - navýšení organických přístupů o 350%
      • Zlepšení pozic (z 60+ na první strany vyhledávačů)
      • Kompletní vyprodání skladů do půl roka od zahájení práce :)

      Projekt ecotop.cz jsem spravoval v rámci mé firmy (mk-vision.cz) společně s kolegy, proto je veden v množném čísle. 

      Pár slov na úvod

      Pan Vítek se na nás obrátil s konkrétní žádostí na zvýšení relevantních přístupů z organického (přirozeného) vyhledávání pro jeho webový projekt ecotop.cz. Po úvodních jednáních v Brně jsme komplexně převzali správu všech SEO aktivit.

      Primárním cílem spolupráce tedy bylo navýšit počet relevantních přístupů z přirozeného vyhledávání, a tím zvýšit počet poptávek po jeho produktech (brikety, pelety, palivové dřevo atp).

      Po komplexní analýze jsme zjistili mnoho nedostatků v rámci SEO (špatná struktura, netknuté ON PAGE a zanedbaný odkazový profil), které bylo potřeba napravit.

      Samotná SEO práce:

      V rámci domluvených SEO aktivit (ON PAGE, likbuilding, PR) jsme se zaměřili (na základě AKW) na obecnější i longtail relevantní klíčová slova (dále jen KW). V rámci 6 měsíců se nám podařilo dostat stránky na první stranu (na většinu důležitých KW), a tím postupně a výrazně navyšovat relevantní traffic viz. graf níže.

      SEO výsledky:

      Celkovým výsledkem našeho snažení nebyly pouze perfektní pozice a X násobné navýšení návštěvnosti, ale také a především velmi brzké vyprodávání obřího skladu palivového dřeva, který měl pan Vítek k dispozici ?. V září jsme se tak dostali do zajímavé (avšak příjemné) situace, kdy pan Vítek již prakticky neměl co prodávat.

      Příklady vývoje pozic:

      Co si z této případové studie odnést?

      Ne vždy je třeba investovat desítky tisíc do výkonostních kampaní (PPC apod.), stále se najde mnoho odvětví/oborů, kde poctivě vykonaná SEO práce (s rozumnou investicí) zvládne do půl roku přinést vysoce efektivní výsledky a doslova „vyprodat sklady“. 

      Nástroje, které jsem zapojil do práce
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool
      • tool