Dříve jsem se často setkával s klienty, kteří:
- si absolutně nevážili mé práce a mého času,
- chtěli všechno hned (ideálně bez jakékoli investice),
- sami nevěřili svému produktu/své nabízené službě,
- nejednali férově a na rovinu,
- neměli dobrou platební morálku (viz. odstavec na konci článku – klienti po mě chtěli 100% kvalitní práci dodanou včas, ale jak přišlo na proplácení, často nastali „problémy“ v podobě výmluv, faktur hluboce po splatnosti apod.)
Pokud tedy patříte do výše zmíněné skupiny či máte k nějakému bodu sklony, nejspíše si spolu nebudeme rozumět a tak ani nemá cenu zahajovat společnou spolupráci, kterou vždy zakládám především na férovosti a důvěře. Proto prosím věnujte pozornost níže zmíněným „podmínkám“, které musí můj klient splňovat, pokud to má mezi námi (a v celkové spolupráci) klapat.
Budeme si spolu rozumět?
Zaměřuji se jak na menší/střední firmy nebo živnostníky, tak na větší korporace a nadnárodní společnosti, kteří/které:
Plně věří svému nabízenému produktu/své službě.Jsou ochotni do marketingu a propagace své firmy /značky/produktu či služby investovat – tedy vědí, že zisku předchází investice času anebo peněz.
Jsou otevřeni inovativním nápadům a (v případě potřeby) případným změnám.
Jsou upřímní/otevření a jednají vždy na rovinu.
Pokud si myslíte, že mezi výše zmíněné patříte, budu se moc těšit na spolupráci. 🙂
PS: Ještě bych se rád trošku rozepsal ke platební morálce
Začnu pěkně „zostra“. Klient ode mě vždy očekává profesionálně odvedenou práci, kterou si objednal (kvalitně provedenou, s výsledky a dodanou včas) – mou prací a profesním posláním je tyto očekávání klienta v plné míře naplňovat. Já na oplátku (za naplnění těchto tužeb) požaduji jednu jedinou a zásadní věc, a to včasnou platbu. Platby měsíce po splatnosti a podobné šílenosti považuji za projev neúcty k mé práci a mému času (samozřejmě až na výjimky – nemoc, závažné rodinné trable apod.).
2 komentářů “Budeme si spolu rozumět?”