ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.

    Kontaktní informace
    bronek@bronislavmarketing.cz
    +420 728 580 073
    Co pro Vás mohu udělat?

    Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

      Jak jste se o mě dozvěděli?

      Novinky E-MAILEM
      Chcete dostávat pravidelné novinky
      ze světa online marketingu?

      Žádný spam, žádné nesmysly, slibuji!
      Zadejte svůj e-mail a já se postarám o zbytek
      Děkuji za přízeň

      Vyberte si pomocí filtrace výše téma a rubriky jenž Vás zajímají. Přeji příjemné čtení 🙂

      Nejnovější články

      Report roku 2017 – byla to jízda

      Letos jsem neodolal a rozhodl se také „přispět“ do závalu reportů roku 2017 :) Práce – co se povedlo - Akvizice férovější a zajímavější klientely, ve které už prakticky vůbec nefigurují typy klientů, které jsem…

      Nejčastější SEO MÝTY – EBOOK ke stažení zdarma

      Motivací pro sepsání tohoto e-booku byla pro mě celková neinformovanost klientů, kterou cítím z každé druhé poptávky, která mi na SEO přijde. Mnoho majitelů webových stránek stále žije v zajetí mnoha mýtů a praktik, které…

      LIFEHACK#1 – kde rozměnit peníze ANEB jak rychle a snadno získat drobné

      Drobné je vhodné mít po ruce neustále (ano, platí to i v dnešní době bezhotovostních plateb). Hodí se například KDYŽ: jdete do večerky pro nějakou drobnost, nebo pro něco k snědku (většinou nelze platit kartou) si…

      TOP 6 zabijáků štěstí a životního naplnění

      Je složité generalizovat jakákoli fakta pojednávající o šťastném životě a naplnění. Už z principu to 100% není nikdy možné, protože pro každého jedince představuje životní náplň a pocit uspokojení něco jiného. Nicméně v mnohých bodech…

      Případová studie – ecotop.cz (aneb dobré SEO stačí)

      Mrkněte, jak vypadají výsledky čistě ze SEO práce a jak se POUZE díky SEO dají (za poměrně krátké období) doslova vyprodat sklady :)  (Pokračování textu…)

      Efektivní práce s GMAILEM (praktické tipy, konkrétní nástroje)

      Email je nástroj, který využívá většina vyspělé civilizace prakticky na denní bázi, nemalé procento uživatelů emailu tráví čtením/odepisováním dokonce více, jak 1-2 hodiny denně! Za mě je tedy extrémně důležité mít tento nástroj „optimalizován“ tak,…

      10 typů klientů v online marketingu – od neplatiče až po ideálního klienta

      Ve svých začátcích jsem se často setkával s klienty, kteří: si absolutně nevážili mé práce a mého času, chtěli všechno hned (ideálně bez jakékoli investice), sami nevěřili svému produktu/své nabízené službě, nejednali férově a na rovinu, neměli…

      KOVY – Nejlepší youtuber aneb konečně pořádný vzor pro naše děti

      Hned na začátek článku chci uvést, že rozhodně NEPATŘÍM mezi generaci co vyrůstala/vyrůstá na "youtuberech" a musím se rovnou i přiznat, že jsem byl (obecně) k celé české „youtube scéně“ velmi skeptický. Ono se ani není…