ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.

    Kontaktní informace
    bronek@bronislavmarketing.cz
    +420 728 580 073
    Co pro Vás mohu udělat?

    Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

      Jak jste se o mě dozvěděli?

      Novinky E-MAILEM
      Chcete dostávat pravidelné novinky
      ze světa online marketingu?

      Žádný spam, žádné nesmysly, slibuji!
      Zadejte svůj e-mail a já se postarám o zbytek
      Děkuji za přízeň

      Vyberte si pomocí filtrace výše téma a rubriky jenž Vás zajímají. Přeji příjemné čtení 🙂

      Nejnovější články

      TIP #9 – Proč mít na každé KW vlastní vstupní stránku

      Proč mít na každé klíčové slovo vlastní vstupní stránku? (Pokračování textu…)

      TIP #8 – Proč v SEO necílit na obecné KW

      Cílení na obecné KW: Další velký problém a mylná představa mnoho klientů, kdy se to jen hemží dotazy typu: „Dokážete mě dostat na první stranu na klíčové slovo půjčky, nářadí, inzerce?“ apod. (Pokračování textu…)

      TIP #7 – Příklad jak má vypadat užitečný obsah pro uživatele

      Chcete zapojit do své marketingové strategie i obsahový marketing, ale neumíte si představit jak by takový užitečný a hodnotný obsah pro uživatele mohl vypadat? + Si nejste jisti, zda to bude mít vůbec nějaký užitek?…

      Infografika: Google vs Seznam (podíl vyhledávačů v ČR prostředí)

      Společnost Evision pro uživatele připravila velmi přehlednou infografiku, která sleduje vývoj a současnou situaci podílu vyhledávačů (Google a Seznam) v ČR prostředí.   (Pokračování textu…)

      Faktory ovlivňující nejvíce SEO v roce 2016

      MK-VISION vydala pěkný, stručný a přehledný článek pojednávací o faktorech, které nejvíce ovlivňují SEO v roce 2016. (Pokračování textu…)

      TIP #6 – Meta tag keywords ignorujte, je to ztráta času

      Spousta klientů se mě ptá, zda mají mimo titulku, meta popisu, altů a nadpisů vyplňovat i atribut meta tag keywords. Moje odpověď? (Pokračování textu…)

      Jak uspět v PPC kampaních – realita, kterou si málokdo uvědomuje

      Ohledně PPC kampaní panuje spousty předsudků, nepravd a nereálných požadavků/očekávání. (Pokračování textu…)

      TIP #5 – Na co si dát pozor při změně URL

      Děláte redesign, či stavíte komplet nový web a nechcete "zabít" své SEO? Pak dbejte na 2 základní pravidla: (Pokračování textu…)