ebook small
Stáhněte si můj eBOOK
Nejčastější SEO mýty
Nechce se Vám vyplňovat formulář? Napište mi své číslo a já Vám zavolám.
Kontaktní informace
bronek@bronislavmarketing.cz
+420 728 580 073
Co pro Vás mohu udělat?

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Jak jste se o mě dozvěděli?

Služby
Co byste rádi?
Zvýšit přirozenou návštěvnost z vyhledávání
Více
Zlepšit konverzní poměr
Více
Lépe vyhodnocovat chování návštěvníků
Více
Analyzovat stávající web
Více
Lépe porozumět zákazníkům
Více

Obsahový marketing

Obsahový (neboli content) marketing v sobě v dnešní době skýtá doslova neomezený a neustále rostoucí potenciál, který je konkurencí často ještě „nepolíben“. Využijte proto možností obsahového marketingu co nejdříve a předejte Vašim návštěvníkům hodnotný obsah, po kterém touží a který také náležitě ocení.Pomohu Vám (díky propracované obsahové strategii) vybudovat zajímavý a kvalitní obsah, který Vaši zákazníci (i vyhledávače) ocení a náležitě se Vám odmění.

Chci budovat zajímavý obsahChci vědět více

 Obsah je a bude král

Užitečný a kvalitní obsah má dnes stále cenu zlata, a pokud ho budete budovat s potřebnou dávkou kvality, zákazníci Vám Vaši píli mile rádi oplatí nejen svou věrností, ale také zvýšením realizovaných nákupů. Obsahový marketing mají rádi nejen Vaši zákazníci, ale i internetové vyhledávače a za vaši píli vás též náležitě ocení v podobě lepších pozic. Ne nadarmo Google prohlašuje, že „kvalitní a užitečný obsah je král“.

Content nemusí být pouze v textové formě!

Když se klienta optám, co si představí pod pojmem „obsahový marketing“, z 90 % si klient představí obsahový marketing pouze jako nějaký blog/magazín na stránce, kde se budou sepisovat užitečné a tematické články v textové formě. Toto je ale pouze jedna z mnoha možností a forem – do obsahového marketingu se dá zapojit například:

 poradna

 FAQ / Slovník

 obsah ve formě videa

 obsah ve formě obrázků

 e-booky a white-listy

 podcasty / případové studie

 soutěže

 průvodce a rádci

 workshopy / prezentace / rozhovory

 infografiky

 … a mnoho dalšího

Obsahový marketing lze obecně označit jako budování obsahu (obsahu v různých podobách) v čase podle předem vytvořené strategie.

Kdy obsahový marketing postrádá kýžený efekt

 Co rozhodně nemá smysl dělat, je aplikovat obsahový marketing bez rozmyslu, a to jen proto, „že to dělá konkurence“. Úspěšnost obsahového marketingu (jako u každého jiného online marketingového kanálu) je striktně závislá na propracované a funkční marketingové strategii.

 Mezi základní strategie obsahového marketingu patří mimo jiné také zjištění, v jaké formě Vaše cílová skupina obsah nejraději „konzumuje“ (zda je to ve formě textu, videa, mp3, obrázků, infografiky apod.).

Proč obsahový marketing zapojit do Vaší celkové marketingové strategie:

Přiláká hojnou návštěvnost (a to zcela zdarma)
Zvyšuje důvěryhodnost stránek
Růst pozic – Google i Seznam obsahový marketing doslova milují
Virální šíření obsahu (odkazy zdarma)
Posílení brandu a image firmy
Jedna z konkurenčních výhod
Lidé sami od sebe sdílí Váš obsah na soc. sítích (brand a odkazy zdarma)
Příběhy prodávají

Co říkají klienti na mou odvedenou práci v rámci obsahového marketingu?

  • Vojtěch Lacek
    CEO Kkravaty s.r.o.

    "Dlouhodobá spolupráce na dvou 2 e-shopech, kterou mohu hodnotit velice kladně, a to jak v mezi samotných dopadů a výsledků, tak v mezi profesionality a komunikace."

  • Jakub Shrbený
    CEO Gomtrade s.r.o.

    "S Broňou spolupracuji již léta na mnoha projektech a takto flexibilního, ochotného a šikovného markeťáka mi může každý závidět :)"

  • Jan Urban
    Marketingový ředitel

    "Perfektní spolupráce na tvorbě firemních webovek a následného marketingu."

  • Jan Gebauer
    Majitel společnosti, nejoutdoor.cz

    "Vykonanou online marketingovou práci od Broňka si velmi pochvaluji. Jeho přístup je vždy profesionální, precizní, spolehlivý, ale zároveň i velmi přátelský. Řeší pro náš internetový obchod Nejoutdoor.cz jak SEO, tak i PPC kampaně (Adwords + Sklik vyhledávací i obsahová síť + remarketing), výsledky práce jsou skvělé a spolupráci můžeme vřele doporučit."

  • ""

  • Jana Schoberova
    Majitelka tantramasaze-olomouc.cz

    "Ráda bych poděkovala panu Markowiczovi za skvěle odvedenou práci (i trpělivost s vysvětlováním všech otázek kolem), podařilo se mu dostat můj web na první pozice mnohem rychleji, než jsem předpokládala, a za velice solidní peníze. Doporučuji."

  • Jiří Stufek
    CEO

    "Kompletní SEO práce a analýza na našem portálu nejenže naplnila naše očekávání, ale v mnoha ohledech ho mnohonásobně předčila, vřele doporučujeme!"

  • Jan Houžvička
    CEO of Eurowin s.r.o.

    "Bylo mi potěšením pracovat s Bronislavem na různých webových projektech. Oceňuji jeho velmi dobrou informovanost o aktuálních trendech online marketingu a jeho schopnosti tyto informace převést do samotné praxe. Je to jeden z největších profesionálů, s kterým jsem kdy pracoval a mohu ho bez výhrad doporučit na marketing a zejména na PPC a SEO pro jakýkoli projekt."

  • Michal Aniol
    CEO Eandilek.cz

    "Potřeboval sem pomoci se svým e-shopem, který již nějaký ten měsíc stagnoval jak v návštěvnosti tak konverzích a musím uznat, že po roční spolupráci sem s prací Broňka maximálně spokojen a výsledky se dostavily i nad rámec mého očekávání."

  • Michal Hořejší
    MMA Coach ve společnosti Pentagym Praha

    "Dlouhodobá spolupráce na mnoha projektech. Profesionální přístup a vždy 100% spokojenost. Doporučuji."

 Unikátní technika

Nikdy nepoužívám jen jednu obsahovou techniku. Smyslem obsahového marketingu „z mé dílny“ je především najít unikátní mix použitých formátů obsahového marketingu přímo na míru pro Vaši značku, produkty či služby, které budou účinné v konkrétní situaci a zaujmou Vaši cílovou skupinu.

content-marketing-strategy

 Hlavní cíl

Cílem je dát dohromady užitečný a hodnotný obsah, který zapojí do interakce žádanou cílovou skupinu. Jak jsem již zmínil na začátku, pokud budete pomocí content marketingu pravidelně a cíleně poskytovat hodnotné informace, odmění Vás zákazníci svými nákupy.

6 důvodů, proč se s obsahovým marketingem obrátit právě na mě:

Věnuji se contentu v celém spektru problematiky
Tedy nejen čistě ve formě textového obsahové marketingu (blog, magazín atd.), ale také v dalších oblastech (video marketing, infografika, poradna atd.)
Necílím jen na traffic
Nesnažím se pomocí obsahového marketingu pouze přivést návštěvníky na stránky, ale proměnit jejich návštěvy i v reálný obchodní výkon -> konverze = ZISKY (vhodně rozložené CTA prvky, provázanost s produkty / službami)
Stovky zkušeností
Pod rukama mi v oblasti obsahového marketingu prošlo již více jak 100 projektů a to vždy s maximální spokojeností všech klientů.
Průběžné osobní schůzky
Při obsahovém marketingu se Vás snažím osobně navštěvovat a to nejen pro přesnější předání informací a návrh spolupráce, ale i pro Vaši informovanost o současném stavu a průběhu práce, výsledcích apod.
Pomohu malým i velkým
Dokážu pomoct jak velkým, tak malým projektům/webovým stránkám – nedělá mi problém pomoci jak nadnárodní společnosti či "monstróznímu e-shopu", [viz. reference – zoot.cz, trenyrkarna.cz, saphokoupelny.cz atp.] tak i menším firmám/projektům/e-shopům či dokonce osobním stránkám.
Nehledám zkratky, protože neexistují
Viděi jsem hodně lidí, kteří chtěli jít zkratkou, chtěli mít všechno hned a nechali se nalákat na sliby úspěchu v řádech týdnů nebo několika měsíců. Tvorba kvalitního a hodnotného obsahu je běh na dlouhou trať, ale až se za rok či dva ohlédnete, budete se smát konkurenci, která bude stále na stejném místě hledat zkratky, aby pokaždé narazili na slepou ulici.

 Cena za obsahový marketing

Cena za obsahový marketing záleží vždy na konkurenci v oboru, rozsahu práce a cílech. Vždy se snažím přizpůsobit možnostem klienta, aby byl rozpočet co nejpřijatelnější. Jak práci naceňuji se dočtete v článku ZDE.

Vybrané reference z obsahového marketingu